Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » Rancangan Kupi-Kupi Talkshow Bersedia Ukir Nama Di Sabah ! #KKTS
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post



Pada zaman yang moden ini, media massa memainkan peranan yang sangat penting di dalam penyebaran maklumat mahupun perkongsian idea dan kreativiti individu. Persaingan media-media di Malaysia semakin hari semakin sengit tidak kira saiz sesebuah organisasi tersebut. 

kupi-kupi talkshow adalah sebuah inisiatif yang baru dilancarkan pada bulan februari lepas hasil daripada idea dua buah media indiependent sabah iaitu OKIDU MEDIA dan JUST IMPRESSIVE. Ketiga-tiga kumpulan media ini berada dibawah satu naungan iaitu kumpulan Kreeative.

Apa yang menariknya, perkataan kupi-kupi adalah "SLANG" yang selalu digunakan orang-orang Sabah yang memberikan maksud 'Santai'.  Menarik bukan? 

Kupi-Kupi Talkshow ini diketengahkan untuk tontonan umum tidak kira usia. Banyak isu-isu menarik di Sabah yang ingin didedahkan oleh mereka bertujuan untuk memberikan inspirasi kepada pemuda serta pemudi Sabah. 

Untuk pengetahuan anda, Rancangan seperti ini sudah ada di Malaysia dan sudah mengukir pencapaian yang memberansangkan seperti Jinny Boy, The Effing Show dan Mat Lufti. 

Semoga Kupi-kupi Talkshow akan terus mendapat sambutan dan semakin berjaya di masa akan datang. 

Untuk mengikuti setiap perkembangan Kupi-kupi Talkshow, korang boleh lah follow/like Facebook Fanpage 



Post by Kupi - Kupi Talkshow.

About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments