Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » PERGHH ! Cicak Ditemui Di Dalam Air Milo Ais
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post


Wah..Bayangkan anda berada dalam situasi ini apabila meminum air yang dipesan di kedai makan dan anda minum dsudah hampir habis tiba-tiba nampak cicak berada dalam air itu.

Beoitulah yang berlaku kepada seorang pengguna Facebook yang menggunakan nama Yus Beger apabila mendapati haiwan tersebut berada dalam air milo yang dipesannya.



Menurutnya, air milo yang dia pesan di sebuah restoran yang agak terkenal di Semenyih, sungguh sedap dan 'kaw'. Apabila dia sedut air sudah aka habis tiba-tiba straw tersumbat dan terkejut apabila menadapati terdaapt cicak.

Sungguh menjijikakan, sepatutnya pengusaha kedai tersebut perlulah lebih ebrhati-hati dalam hal kebersihan ini. Kesihan pelanggan kerana mereka membayar perkhidmatan yang disediakan. - Siakapkeli.com.my

About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments