Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » PERGH ! Wanita Berusia 29 Tahun Bakal Jadi Nenek Termuda Di Ireland
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post


Baru sahaja berusia 29 tahun, seorang wanita yang mempunyai dua anak bakal menjadi nenek paling muda di Ireland.Wanita Irish yang melahirkan anak sulung ketika berusia 14 tahun itu mendapat tahu bahawa anak perempuannya yang kini berusia 15 tahun itu hamil selepas dia memuat naik status di laman sosial mengenai berita itu.

Remaja berusia 15 tahun yang masih menuntut di sekolah menengah Belfast di Ireland itu mengumumkan berita ‘gembira’ itu di Facebook dengan status ‘I can’t wait to be mum’ yang bermaksud ‘Saya tidak sabar untuk menjadi ibu.’
Teman lelakinya yang dipercayai berusia 17 tahun itu juga turut berkongsi berita gembira itu di laman sosialnya.
Memberi komen di bawah gambar ‘scan‘ anak mereka, lelaki itu menyatakan dia mengharapkan bayi lelaki namun teman wanitanya tidak kisah, apa yang penting bayi pasangan remaja itu sihat.
Pihak Sunday Life cuba mendapatkan informasi lebih daripada mereka minggu lalu telah berjumpa dengan bakal nenek yang berusia 29 itu namun wanita berkenaan tidak mahu memberi apa-apa komen mengenainya.

About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments