Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » Pengantin Cipta Rekod Diiringi 130 Pengapit Semasa Berkahwin
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post


HARROGATE, Britain – Majlis perkahwinan seorang penyampai radio di sini baru-baru ini berlangsung penuh meriah apabila dia dan pasangannya diiringi oleh 130 orang pengapit sekali gus mencatat rekod dalam Guinness World Records.
Penyampai radio stesen All Star FM itu, Alex Simmons, 32, dan isterinya, Amy Ewing, 26, mengadakan majlis perkahwinan mereka di Taman Rudding, Harrogate, utara Yorkshire.
Sebelum ini, rekod pengapit paling ramai dipegang oleh pasangan dari Sri Lanka yang memiliki 126 pengapit ketika melangsungkan perkahwinan.
“Saya tidak mengambil masa yang lama untuk memujuk Amy supaya menerima lamaran saya walaupun kami baru sahaja berkenalan,” kata Simmons.
Berkenalan pada tahun 2014, Simmons dan Ewing juga berjaya memenangi hadiah berjumlah £110,000 (RM618,318) dalam satu pertandingan merancang majlis perkahwinan di laman sosial Facebook. - Agensi

About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments