Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » Budak 9 Tahun Miliki 'One Ring' Cerita Hobbit Digantung Sekolah
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post



Texas: Seorang kanak-kanak yang begitu meminati Hobbit digantung sekolah selepas mengugut mampu menghilangkan rakan sekelasnya menggunakan cincin sakti.

Aided Steward, 9, dikatakan mengancam pelajar lain di sekolahnya apabila bergurau memiliki ‘One Ring’ seperti dalam cerita fantasi berkenaan.

Bapanya Jason Steward berkata: “Sukar untuk dipercayai apabila ini berlaku. Rasanya dia mungkin tidak bermaksud apa-apa.

“Kanak-kanak sering meniru aksi yang mereka lihat. Contohnya, saya pernah cuba untuk terbang selepas menonton Superman ketika seusia dengannya.”
Katanya, mereka sekeluarga baru saja menonton filem The Hobbit: The Battle of Five Armies menyebabkan anaknya itu mungkin mula berimaginasi selepas menontonnya.

Steward yang menulis e-mail kepada New York Daily News berkata, dia menjamin anaknya tidak memiliki kuasa ajaib yang boleh mengancam rakannya.
Guru besar sekolah terbabit, Roxanne Greer bagaimanapun enggan mengulas kejadian itu. - Agensi

About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments