Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » Ribut Salji Landa Asia Barat
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post


LEBANON – Salji turun di sebahagian kawasan di Asia Barat ketika ribut musim sejuk yang kuat melanda rantau berkenaan.
Timbunan salji dilihat di Bukit Golan dan utara Israel pagi semalam selain kawasan pergunungan di Lebanon. Semua sekolah di Baitulmuqqaddis ditutup berikutan amaran salji setebal 25 sentimeter dijangka turun di kota tersebut.
Setakat ini, banyak pihak bimbang ribut musim sejuk itu melanda Lembah Bekaa di Lebanon. Kawasan itu menempatkan beratus-ratus ribu pelarian perang Syria dengan sebahagian besar mereka tinggal di khemah.
Di Pakistan pula, kabus tebal turut melitupi beberapa kawasan di negara itu pagi semalam.
Pihak Berkuasa Penerbangan Awam Pakistan menyatakan, kabus tebal dan cuaca buruk memaksa Lapangan Terbang Antarabangsa Benazir Bhutto di Islamabad ditutup untuk seketika.
Penutupan tersebut menyebabkan penerbangan masuk terpaksa dilencongkan ke Lahore.
Selain salji dan kabus tebal, ombak besar dari Laut Mediterranean turut menghempas pantai di Lebanon, Syria dan Israel menjelang ketibaan ribut tersebut. – AP

About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments