Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » Penjenayah Tetak Dan Bawa Lari Tangan Putus
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post


Shah Alam: Sekumpulan penjenayah tidak hanya menetak mati seorang pemuda malah turut melarikan tangan kanan mangsa yang dilibas dengan parang hingga putus.
Dalam kejadian jam 5.30 pagi semalam, mangsa yang berusia 27 tahun dikatakan baru selesai makan di restoran di Dataran Otomobil, Seksyen 15 di sini, sebelum didatangi empat hingga lima lelaki bertopeng.

Kedatangan suspek bersenjatakan parang yang bertindak menetak kepala dan tangan mangsa menyebabkan pelanggan serta pekerja di restoran itu bertempiaran lari menyelamatkan diri.

Sumber berkata, mangsa yang cedera parah bagaimanapun ditemui orang ramai kira-kira 100 meter dari restoran berkenaan dalam keadaan tidak sedarkan diri.
"Mangsa dikatakan baru selesai makan bersama tiga hingga empat rakan lain di restoran berkenaan. Suspek kemudian meluru ke arah mereka dengan melibas parang.

About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments