Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » PANAS - Hanis Zalikha Persoal Kenyataan Ustaz Zulkefli Hamat
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post



Tidak habis lagi rupanya kisah lamaran Hanis Zalikha dan Hairul Azreen ini,

Terbaru Hanis Zalikha telah mempersoalkan kenyataan yang telah dikeluarkan oleh Ustaz Zulkefli Hamat yang juga pengacara program Pencetus Ummah yang mengatakan tindakan Hairul Azreen melamarnya di konsert akhir Gegar Vaganza boleh memesongkan akidah.

Beliau telah memuat naik status di laman Twitter miliknya yang mempersoalkan kenyataan Ustaz Zulkefli tersebut.

Hanis telah memuat naik satu status di akaun Twitter miliknya yang mempersoalkan kenyataan tersebut. Beliau seperti tidak bersejutu dengan kenyataan Ustaz Zulkefli dan telah menulis "Apo Ustaz? Sebab dia serious nak nikahlah dia lamar". Bagaimanapun status tersebut telah dipadam oleh Hanis.

Sebelum ini, Uztaz Zulkifle Hamat telah tampil membuat kenyataan bahawa lamaran Hairul Azreen tersebut boleh memesongkan akidah dan cara tersebut boleh menjatuhkan maruah seorang wanita jika belum nikah melainkan lamaran tersebut disusuli terus dengan majlis akad nikah.

Terdahulu semasa konsert akhir Gegar Vaganza Hairul Azreen telah melamar Haniz Zalikha secara langsung dengan ditonton seluruh Malaysia dan telah mendapat kritikan ramai kerana perlakuan tersebut tidak sesuai dengan tuntutan agama dan adat ketimuran.

About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments