Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » PANAS - Gambar Miley Cyrus Separuh Bogel Di Hawaii Tersebar
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post


Hai memang tak serik-serik nampaknya penyanyi kontroversi Miley Cyrus ni.
Terbaharu, gambarnya ketika sedang bercuti di pusat peranginan di kepulauan Hawaii dalam keadaan payudara terdedah tersebar dan menjadi topik utama kebanyakan media hiburan antarabangsa.
Turut sama dalam percutian itu ialah teman lelakinya, Patrick Schwarzenegger yang merupakan anak kepada aktor terkenal, Arnold Schwarzenegger.

Miley sebelum ini memang hangat dengan pelbagai kisah kontroversi apabila dia kelihatan terlalu ‘try hard’ untuk membuang imej gadis baik (girl next door) yang pernah dibawakannya menerusi drama bersiri Hannah Montana.
Apa sahaja yang tak pernah dilakukannya.. bergambar bogel sudah, menyokong kempen ‘free the nipple’  sudah, lepas ni apa lagi tindakan gila akan cuba dibuat anak Billy Ray Cyrus ni ya? 

About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments