Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » Lelaki Maut Ketika Panaskan Tuala Dalam Ketuhar
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post


Oakland: Seorang lelaki buta meninggal dunia selepas bajunya terbakar secara tidak sengaja ketika cuba memanaskan tualanya dalam ketuhar gelombang mikro yang ingin diletakkannya pada kakinya yang sakit.

Lelaki itu, James Shaffer, 68, kemudiannya dihantar ke hospital namun meninggal dunia dipercayai akibat terhidu asap.

Shaffer yang tidak tahu yang tuala kering akan terbakar sekiranya berada dalam ketuhar dalam masa 15 saat merasakan dirinya bersalah dan meminta maaf kepada pasukan paramedik kerana tidak mengetahui perkara itu.

“Dia amat, amat tenang dalam situasi ini. Kami terkejut dia meninggal dunia. Ketika dalam ambulans kami bercakap seperti biasa, malah setiap minit dia meminta maaf kerana menyebabkan kebakaran itu,’’ kata salah seorang anggota paramedik.

Menurut doktor, Shaffer melecur sebanyak 80 peratus di seluruh badan.

Menurut keluarganya, mereka setiap hari melawat Shaffer dan dia juga mampu berdikari walaupun tinggal sendirian di rumah.

About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments