Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » Warga Emas Dihumban Dalam Longkang
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post



Bahau: Seorang warga emas yang tinggal di Rumah Sejahtera Mahsan, dekat sini, mengalami detik mencemaskan apabila dicampak seorang lelaki yang menceroboh masuk kawasan berkenaan, pagi semalam.

Difahamkan, dua lelaki berusia lingkungan 30-an bertindak menceroboh kawasan rumah yang dihuni 14 warga emas berusia 60 tahun ke atas melalui pintu pagar belakang untuk mencuri.

Ketika kejadian jam 3.45 pagi itu, mangsa, Tham Lee Woh, 70, tersedar sebaik mendengar bunyi salakan anjing di luar rumah berkenaan lalu keluar untuk memeriksa.
Tham berkata, ketika berdiri di longkang belakang rumah berkenaan, secara tiba-tiba dia diserang dua lelaki tidak dikenali.
"Salah seorang daripadanya yang berbadan gempal memeluk saya lalu mencampakkan saya ke dalam longkang berkenaan. Terkejut dengan tindakan itu, saya menjerit meminta tolong. - Hmetro

About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments