Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» »Unlabelled »
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post


TERBELIAK biji mata tatkala membaca tajuk artikel di sebuah akhbar tempatan kita ni. Mana taknya, rata-rata pembaca pasti akan berasakan ada unsur lucah di situ.
Manakan tidak, tajuknya berbunyi “Tak kisah batang pendek, janji seronok” tetapi artikel yang dipaparkan berkisar mengenai sebuah kamera iaitu HTC Desire Eye.
Bila dibaca, unsur ‘batang’ yang dimaksudkan rupa-rupanya merujuk pada saiz kamera tersebut yang cuma sebesar batang paip namun cukup tahan lasak dan hebat.
Tak dinafikan pemilihan tajuk yang ‘catchy’ menarik perhatian pembaca dan jika itulah matlamat utamanya maka berjayalah si penulis artikel nampaknya sebab mata sesiapa pun pasti tertancap pada tajuk artikelnya yang ‘daring’ abis ni.
Bayangkan, pembaca yang tak sabar-sabar nak tau apa cerita sebenar pasal batang pendek ni akhirnya diperkenalkan dengan kamera untuk merakam video dalam air.. pasti ada yang kecewa akhirnya.. kah! kah! - MYNEWSHUB.CC

About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments