Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » PANAS - Budak Sekolah Rindu "TETEK", Chat Cikgu Di Facebook
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post


Seorang guru dikatakan terkejut apabila menerima mesej di aplikasi bual Facebook bertanyakan perkara tidak senonoh berkaitan tubuhnya daripada pelajar sendiri!
Perkara ini tersebar sejak semalam selepas seorang individu yang mendakwa menerima petikan skrin perbualan berkenaan daripada seorang sahabat yang juga guru wanita, berkongsikannya di laman sosial.
“Cikgu,” panggil si pelajar.
“Hai Fendi (bukan nama sebenar),” jawab guru itu.
“Rindu t***k cikgu,” katanya.

Dah pasti, guru wanita berkenaan terkejut apabila menerima mesej tak senonoh sedemikian rupa.
Ada kemungkinan akaun Facebook pelajar berkenaan telah disalahgunakan individu lain tapi pada masa sama, tak dapat dinafikan remaja sekarang dilihat sememangnya semakin berani.
Malah terdapat kes murid seawal sekolah rendah sudah mula bercinta dan terdedah kepada bahan-bahan berunsur seksual.
“Mohon ibu bapa penjaga ambil berat sikit dengan tindak-tanduk anak-anak khususnya masa musim cuti,” demikian nasihat dititipkan individu yang dipercayai orang yang mula-mula menyebarkan petikan perbualan lucah pelajar kepada gurunya ini.
Jika anda seorang guru wanita, pasti trauma dan terkejut jika menerima mesej seperti ini daripada pelajar lelaki yang seusia adik atau anak sendiri kan? - MYNEWSHUB.CC

About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments