Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » Johan Dan Ozlyn Tidak Akan Dedah Gambar Anak Baru Mereka
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post



Akhirnya Johan dan isterinya telah mengesahkan kepada media yang Ozlyn telah pun selamat melahairkan anak keempat mereka pada 25 Nov lalu.

Sebelum ini tersebar gambar kononnya anak perempuan baru pasangan Johan dan Ozlyn di media-media sosial bagaiamanapun perkara itu telah dinafikan oleh johan dan Ozlyn melalui akaun instagram mereka.

Sebelum ini beberapa blog telah berkongsi  dan konon telah mendedahkan gambar anak perempuan baru Johan dan Ozlyn sekaligus berita ini telah menafikan gamabr tersebut adalah palsu.

Berikut merupakan apa yang telah ditulis Johan dalam akaun instagramnya:

“Assalammualaikum semua.. pertama skali sya nk ucapkan alhamdulillah dan syukur pd Allah s.w.t krn telah mempermudahkan segala2nya.. isteri sya telah pon selamat melahirkan puteri sulung dan merupakan anak ke 4 kami pd 25hb nov dgn berat 4.11kg.. seperti biasa sya x pernah kongsikan wajah penuh anak2 sya.. rezeki memsg kalau dpt jumpa dpn2.. dpt la tatap wajah anak2 sya.. maaf jika ada yg x terreply wassap atau text dgn kata2 tahniah.. sya perlu beri isteri sya ruang utk berehat memandangkan ketika menyambut berita gembira kelahiran kami juga diuji dgn berita yg sedih.. nenda kesygan kami telah kembali kerahmatullah dan selamat dikebumikan semlm.. harap semua memahami situasi kami sekeluarga terima kasih atas doa dr kalian, moga Allah melindungi kita semua dunia akhirat amin..

Tahniah johan atas kelahiran anak baru ini, kami kru Siakapkeli doakan anak yang baru lahir itu nanti akan menjadi anak yang solehah dan sentiasa dirahmati.

About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments