Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » Mahu Payudara Nampak Besar Tapi Ditumbuhi Bulu
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

KEBANYAKAN wanita pastinya menginginkan bentuk Buah Dada yang cantik dan berukuran besar. Bahkan keinginan ini sehingga membuat banyak wanita  nekad menggunakan cara segera iaitu pembedahan plastik.
Namun, di antaranya ada juga yang menggunakan cara tradisional yang menerima perkhidmatan untuk memperbesar payudara secara tradisional dan tidak melalui pembedahan.

Seperti perkara yang dilakukan oleh wanita berasal dari Zhejian, China ini yang menggunakan perkhidmatan urutan payudara untuk memperbesar payudara.
Wanita yang bernama Cao ini akhirnya menjalani rawatan tersebut yang telah semuanya betul saiz payudara yang awalnya berukuran B menjadi berukuran C.
Cao pun percaya dan mahu menjalani rawatan selama setahun. Namun, bukannya malah payudara Cao yang besar, tetapi Cao malah mengalami iritasi pada bahagian payudaranya.
Cao malah mengalami iritasi pada bahagian payudaranya semenjak melakukan urutan di bahagian payudaranya tersebut.
Kemudian, Cao meminta pelayannya untuk menukar minyak yang digunakan untuk memicit payudaranya tersebut. Setelah diganti Cao malah merasakan iritasi yang berlebihan. Ia tidak hanya merasa sakit tetapi juga ditumbuhi rambut yang lebat dibahagian payudaranya.
Cao pun merasa rugi setelah ia mengeluarkan wang sebanyak 437.000 yuan untuk rawatan mingguan selama satu tahun tersebut dan akhirnya membawa kes ini ke mahkamah.
Cao menuntut atas haknya tersebut dan meminta pihak jasa urutan payudara itu menukar semua wang yang sudah dikeluarkan. Pihak perkhidmatan urutan tersebut pun harus mengembalikan wang Cao kerana memang ini salah mereka telah menempah minyak dari Jepun yang tidak iktiraf.
Tapi, sayangnya Cao harus membayar dengan wangnya sendiri untuk merawat rambut hitam yang tumbuh dipayudaranya tersebut.

About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments