Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » Pengawal Keselamatan Diikat Dan Dibelasah Sehingga Parah
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post


Melaka: Seorang pengawal keselamatan terpaksa menahan kesakitan sehingga tidak sedarkan diri lebih empat jam sebelum ditemui terbaring berlumuran darah dengan kedua-dua tangan dan kedua-dua ibu jari kaki diikat, manakala mulutnya ditampal dengan pita pelekat dalam kejadian di sebuah sekolah memandu di Kandang, di sini, semalam.
Mangsa dikenali sebagai Omar, 60-an, ditemui pengusaha kantin di sekolah memandu itu jam 7.30 pagi.

Menurut sumber, mangsa dipercayai dipukul dengan kayu di belakang kepala oleh seorang daripada tiga lelaki yang menceroboh sekolah memandu itu dengan memanjat pagar jam 3.30 pagi hari sama.

"Dipercayai ketika itu mangsa yang duduk di depan kaunter dipukul di belakang kepala oleh seorang daripada penjenayah sebelum dua yang lain termasuk seorang daripada mereka masuk dengan membawa senjata disyaki pedang samurai.

"Mangsa dipercayai diseret sehingga ke depan bilik kuliah sebelum tangan dan kedua-dua kakinya diikat, manakala mulutnya ditampal dengan pita perekat dan dibiarkan terbaring di kaki lima sebelum ditemui pengusaha kantin," katanya ketika ditemui di sini, semalam.

HmetroOnline

About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments