Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » T-shirt Dengan Efek Basah Jadi Trend Baru Di Jepun
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post



Di Jepun saat ini sedang musim panas, tetapi trend yang ada di sana lebih 'panas' lagi. Sebuah brand asal Jepun baru saja merilis koleksi T-shirt terbaru yang akan membuat pemakainya kelihatan seksi, bukan hanya untuk wanita, tetapi juga lelaki.
Brand bernama Village Vanguard mengeluarkan T-shirt putih yang basah dan sedikit mendedahkan dalaman. Dengan T-shirt ini, anda tak perlu basah-basahan kerana dijirus air kerana itu hanyalah efek.

Sesuai namanya, Soaked-through School Swimsuit T-shirt, jika dilihat sekilas t-shirt putih yang basah ini seolah memperlihatkan baju renang warna gelap di sebaliknya.
Manakala Transparent Bra Men 's T-shirt adalah baju lelaki dengan kesan yang menampakkan bra hitam di bahagian belakang. namun di bahagian hadapan T-shirt ini kelihatan seperti baju lelaki umumnya.
Dua koleksi T-shirt ini dijual 2,808 yen secara online di laman web rasmi.


Sumber: wolipop.detik.com

About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments