Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » Rama-Rama Terbang Dalam Kepala Lelaki Ini Selama 3 Hari
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post



Buckinghamshire – Rob Fielding, 43, sedang asyik membaca buku di atas katilnya apabila secara tiba-tiba seekor rama-rama terbang dan memasuki telinganya.

Rama-rama sepanjang satu sentimeter itu tidak duduk diam sebaliknya ia terbang dalam lubang telinga Rob, menyebabkan Rob akan melompat setiap kali serangga itu bergerak.
Ketika serangga itu memasuki telinganya, dia membiarkannya dengan harapan ia akan keluar sendiri, tetapi malangnya ia berada di situ selama tiga hari.

Akhirnya, isteri Rob membawa suaminya menemui doktor dan jururawat di situ terkejut apabila mereka dimaklumkan mengenai punca keadaan Rob itu.

“Salah seorang daripada mereka menggunakan lampu untuk melihat ke dalam telinga saya dan mereka dapat melihat kakinya sedang bergerak,’’ kata Rob sebelum dia dirujuk ke bahagian telinga, hidung dan tekak.
Doktor mengambil masa selama sejam dalam pembedaha

About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments