Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » Keith Foo Nak Tunang Dengan Penuntut Jurusan Fesyen
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

Ada sesiapa yang makan hati tak dengan tajuk kat atas ni? Tapi, inilah sumber yang Murai Batu perolehi daripada rakan-rakab media.


Kata mereka Keith Foo bakal bertunang tidak lama lagi. Tapi, bakal tunangnya itu bukanlah selebriti Malaysia mahu pun Indonesia.

Sebaliknya, hero Ariana Rose ini bakal bertunang dengan penuntut jurusan fesyen di sebuah universiti luar negara yang bernama Kim Raymond. Dia inilah kekasih Keith Foo.

Khabarnya lagi, majlis pertunangan Keith Foo dengan Kim bakal diadakan pada 24 JUn ini dan Keith juga dikatakan sudah mula mengedarkan kad undangan majlis pertunangan kepada teman-teman rapatnya.

Lokasi majlis yang dipilih ialah di Publika dan pertunangan akan berlangsung pada sebelah malam. Sebelum ini pernah menjalinkan hubungan dengan pelakon Indonesia, Tyas Mirasih.

About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments