Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » Janda Menyesal Kahwin Lelaki Pembawa HIV
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post


Johor Bahru: Pada mulanya dia menyangka kehadiran seorang lelaki dalam hidup mampu menjadi pelindung, namun sebaliknya perkahwinan dengan duda berkenaan akhirnya menjadi detik hitam apabila dia disahkan dijangkiti virus HIV.
Sejak itu, hidup Aisyah (bukan nama sebenar), 46, bagai tenggelam punca kerana lelaki yang menjadi harapan untuk tempatnya berlindung sebenarnya pembawa virus HIV dan penyakit berkenaan dirahsiakan sehinggalah dia dijangkiti. 
“Dia yang menggelarkan dirinya sebagai penyelamat keluarga saya, tetapi merahsiakan status dirinya sebagai pembawa virus HIV. 

“Saya hanya menyedari dijangkiti virus berkenaan kira-kira dua bulan sebelum dia meninggal dunia.

“Kini saya nekad meneruskan kehidupan demi masa depan anak perempuan saya berusia 14 tahun hasil perkahwinan pertama saya sebelum ini,” katanya ketika ditemui, di sini, semalam.

About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments