Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » Guru Perempuan Buat Tarian Ghairah Depan Pelajar
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post


TEXAS - Seorang guru seharusnya boleh memberikan contoh yang baik kepada pelajarnya . Tetapi seorang guru di Texas , Amerika Syarikat ( AS ) telah memberikan tarian panas di hadapan seorang pelajar .

Felicia Smith didakwa mempunyai hubungan tidak senonoh dengan pelajarnya yang baru berusia 15 tahun . Perempuan berusia 42 tahun itu melakukan tarian panas , di hari ulang tahun pelajar itu .

Polis berkata , guru di Sekolah Menengah Stovall di Houston , duduk di sebuah kerusi di depan kelas . Sementara pelajar lain mendesak pelajar yang menyambut ulang tahun itu , untuk duduk bahagian depan .

Diiringi muzik , guru itu kemudian mula tarian eksotik . Kemudian , Smith juga melakukan gerakan - gerakan erotik di hadapan pelajarnya itu . Demikian diberitakan Standard Digital , Isnin ( 28/4/2014 ) .

Smith mengaku melakukan tarian tersebut . Namun hal itu dilakukannya kerana seisi kelas meyakinkannya untuk melakukan hal tak senonoh tersebut.

Polis berkata , pihaknya mempunyai bukti berupa video dari insiden tarian eksotik tersebut . Video itu menunjukkan Smith melutut dan meletakkan kepalanya di antara selangkangan pelajar itu .

Untuk sementara Smith tidak dibenarkan untuk mengajar . Dirinya sudah dikeluarkan selama proses siasatan dijalankan .

About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments