Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » Gambar Anak Bruce Wills Tayang Buah Dada Di New York (UNCENSORED)
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post


HANYA kerana membantah polisi bogel laman Instagram, anak perempuan aktor terkenal Bruce Willis, Scout Willis, 22, sanggup menayangkan buah dadanya di sekitar bandar New York.
Ia gara-gara Instagram tidak membenarkan penggunanya memuatnaik gambar buah dada termasuklah bekas pesakit kanser payudara dan wanita yang menyusukan bayi.
Dia turut mempersoalkan mengapa gambar provokatif lain seperti keganasan dan senjata api boleh dimuatnaik, tetapi bukan buah dada wanita?
“Sah di New York tetapi bukan di Instagram,” katanya menerusi Twitter yang merujuk kepada undang-undang yang membolehkan wanita berjalan separuh bogel di bandar itu.
inilah akibatnya jika terlalu taksub kepada kebebasan sehingga semua perkara pun mahu didedahkan mereka menggunakan pengaruh mereka untuk berjuang apa yang difikirkan mereka terbaik.


About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments