Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » Gadis Tumbuk Warga Emas Gara-Gara Rebut Bas
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post


anpa belas kasihan, seorang wanita muda tergamak memukul warga emas hingga lebam semata-mata kerana berebut bas di Singapura.
Menurut seorang pembaca Stomp dikenali sebagai Eenieza, dalam kejadian 12 Mei lalu ibunya yang berusia 57 tahun baru hendak menaiki bas di Tampines Interchanges apabila seorang gadis memaki hamun dan berkasar atas alasan ibunya memotong barisan.
Hakikat sebenarnya, ibu Ernieza sudah lama beratur namun beranjak ke tepi bagi memberi laluan kepada pengguna komuter sebelum itu menaiki bas perantara yang sesak.
Sesudah bas itu lepas, dia kembali memasuki barisan lalu menaiki bas yang tiba dan duduk di kerusi depan.

Gadis yang beratur di belakangnya kemudian naik lalu mula menjerit kepada ibunya kerana menganggap dia memotong barisan.
Tidak tahan terus dijerit ketika dalam bas, ibu Ernieza membalas dengan menyatakan dia tidak memotong barisan, membuatkan gadis berusia dalam lingkungan 20 hingga 30 tahun itu tambah naik angin.
Dia kemudian datang ke tempat duduk ibu Ernieza lalu menumbuk muka dan lengannya sekuat hati.
Hal ini membuatkan mangsa memberitahu pemandu bas bahawa dia mahu membuat laporan polis.
Menurut Ernieza gadis berkenaan terus menunjukkan samseng meskipun ketika dia dan ibunya menuju ke pejabat syarikat bas tersebut, SBS untuk membuat laporan apabila terus mengugut akan menumbuk ibunya.
Kejadian ini membuatkan ibu Ernieza mengalami trauma hingga sukar untuk tidur dan menggigil setiap kali mengingati kejadian ini.
Bahagian muka dan lengan yang ditumbuk gadis samseng tersebut pula kini kelihatan lebam teruk

About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments