Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » Bunuh Diri Selepas Dibuli Kerana Berlakon Video Seks
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post


Seorang pelajar perempuan di Universiti Wisconsin, Amerika Syarikat, Alyssa Funke nekad mengambil nyawanya sendiri selepas tidak tahan dibuli rakan-rakannya berhubung video seks yang dilakonnya.
Alyssa, 19, yang merupakan seorang pelajar cemerlang dalam bidang akademik dikatakan cuba mengejar impiannya untuk bergelar pelakon popular dan buat permulaan dia mengambil langkah dengan berlakon dalam video seks amatur.
Untuk tujuan itu, dia telah menghadiri sesi temu duga syarikat Casting Couch Videos dan kemudiannya terus merakam video seksnya dan tidak sampai dua minggu selepas videonya tersebar, Alyssa nekad membunuh diri selepas tindakannya itu diejek rakan sekuliah.
Alyssa membunuh diri dengan menembak dirinya sendiri di sebuah tasik di Minnesota dengan menggunakan senapang yang dibelinya, baru-baru ini.

About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments