Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » Ambil Dadah Untuk Jaga Ibu Sakit
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post


Kota Kinabalu: Seorang lelaki yang ditahan kerana positif dadah cuba meraih simpati pihak berkuasa apabila memberi alasan terpaksa mengambil bahan terlarang itu untuk sentiasa ‘berjaga’ bagi menemani ibunya yang terlantar di hospital.
Namun, alasan lelaki berusia 48 tahun itu gagal meyakinkan pihak berkuasa menyebabkannya ditahan dalam Operasi Bersepadu Perdana di Jalan Sepanggar, dekat sini, malam kelmarin. 
Terdahulu, lelaki itu antara 11 pengguna jalan raya ditahan pihak berkuasa apabila didapati positif dadah jenis syabu selepas menjalani ujian air kencing. 

Dalam operasi jam 10 malam itu, suspek yang berasal dari Sarawak, mendakwa baru mengambil bahan terlarang itu sejak seminggu lalu kerana mahu menjaga ibunya di hospital.

“Saya terpaksa mengambil dadah untuk berjaga 24 jam menjaga ibu yang menghidap penyakit buah pinggang.
HM

About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments