Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » Peminat Geram Tengok Nelydia Senrose Dipeluk Mat Salleh
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post


NAMPAKNYA nama Nelydia Senrose naik mencanak-canak sepanjang dua tiga minggu ini.
Dengan drama popular lakonannya bersama Sharnaaz Ahmad, Bukan Aku Tak Cinta terus jadi sebutan, cerita di sebalik tabir mengenai hubungan mereka juga tidak kurang hebatnya.
Begitu juga dengan status hubungan Nelydia dengan kekasihnya Qi Razali yang turun naik ekoran cerita-cerita di sebalik tabir berkenaan.
Terbaru, gambar yang dimuatnaik oleh Nelydia bersama mat salleh bernama Mariosalvatori yang merupakan Executive Vice President of LFASIA pula menjadi bahan bualan di alam maya.

Gambar itu mengundang komen negatif dari peminat yang mempersoalkan tindakan over mat Salleh berkenaan yang seperti memeluk Nelydia.
Selain meluahkan rasa tidak senang, ada juga yang melemparkan komen-komen negatif dan berbaur sindiran.
Bagaimanapun, ada juga pengikut Nelydia yang masih menyokong dan meminta supaya perkara itu tidak diperbesar-besarkan.
Namun, itulah lumrah yang perlu difahami dan didepani artis. Bukan mudah hendak menyenangkan hati semua peminat dan tanggungjawab yang digalas untuk menjaga imej dan tatalaku bukan senang.

About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments