Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » Pengadil Bola Sepak Paling Seksi, Cantik Dan Menawan
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post


WAJAH cantik adalah satu bonus bagi seorang wanita jika dia terlibat dalam sukan, malah itu penghalang untuk mereka mencuburi bidang sukan termasuk menjadi pengadil bola sepak.
Elena Tambini, seorang merupakan seorang pengadil untuk liga Itali, Serie B dan kini akan menjadi pengadil Serie A pada masa yang terdekat. Malah beliau juga dikhabarkan akan menjadi pengadil untuk perlawanan antarabangsa.




Sememangnya pengadil bola sepak dari kalangan wanita amatlah jarang sekali, namun Elena Tambini membuktikan sebaliknya.
Sementara itu, bagi Liga EPL, Sian Massey antara penolong pengadil wanita yang terkenal malah banyak terlibat dalam perlawanan-perlawanan besar di EPL.
Apa yang menarik mengenai Sian Massey adalah ketepatan dan ketajaman Sian, melihat perlawanan dan kesalahan-kesalahan pemain. Jarang dilihat Sian dimarahi pemain-pemain EPL kerana kebanyakkan keputusan yang dilakukan Sian adalah tepat dan berpatutan.
-NWP





About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments