Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » Amaran ribut petir dan hujan lebat di Sabah, Selangor & Perak
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post



Jabatan Meteorologi Malaysia baru sahaja mengeluarkan amaran ribut petir dan hujan lebat yang bakal melanda tiga negeri iaitu Sabah, Selangor dan Perak.


Memetik kenyataan amaran MMD di laman Facebook mereka sekitar 4.34 awal pagi tadi, 29 Disember 2013, berikut ialah kenyataan penuh amaran ribut petir dan hujan lebat yang telah dikeluarkan.

"Ribut petir dan hujan lebat di negeri Perak (Daerah Manjung, Perak Tengah dan Hilir Perak), Selangor (Daerah Klang dan Kuala Langat) dan Sabah : Bahagian Sandakan (Daerah Sandakan) dijangka berterusan sehingga lewat pagi, Ahad 29 Disember 2013."

"Keadaan cuaca yang sama dijangka berlaku di negeri Selangor (Daerah Sabak Bernam dan Sepang) dan Sabah : Bahagian Sandakan (Daerah Beluran)."

"Keadaan ini berkemungkinan menyebabkan angin kencang."


About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments