Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » Lindsay Lohan Bercinta Dengan Lelaki Muda
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

Lindsay Lohan
SEJAK kehidupan Lindsay Lohan, 27, semakin terurus tanpa ketagihan alkohol, aktres itu dilihat memulakan ‘babak’ baharu dalam hidupnya menjalinkan hubungan cinta dengan model Liam Dean yang baru berusia 19 tahun.
Menurut laporan radaronline, pasangan itu dilihat sedang bermesra di sebuah restoran di New York dan di fahamkan mereka sudahpun bercinta sejak beberapa minggu lalu.
“Mereka bukan sekadar makan malam, tetapi juga telah ke sebuah parti tertutup. Walaupun masih baharu, Lindsay benar-benar gembira dengan perhubungan itu,” kata sumber.
Ini bukan pertama kali Lindsay keluar dengan jejaka berusia 19 tahun kerana sebelum ini pelakon tersebut juga pernah bersama lelaki muda.
Bagaimanapun, pihak pengurusan Lindsay menafikan berita tersebut dan bertegas tiada hubungan istimewa yang berlaku antara Lindsay dan Liam

About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments