Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » Selebriti Pakai Korset Sampai Buah Dada Hampir Terkeluar
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post


Bekas pelakon drama bersiri, Helen Flanagan 'mendedahkan' bahagian tubuhnya lebih dari poster yang digayakan untuk kempen PETA.
Pelakon berusia 22 tahun yang pernah dicalonkan sebagai Wanita Paling Seksi FHM di UK awal bulan ini 'memperagakan' lurah payudaranya ketika beliau hadir untuk pelancaran iklan untuk kempen sebuah organisasi yang memperjuangkan hak-hak haiwan awal pagi ini.

Helen muncul dengan hanya memakai korset kecil berbunga-bunga, seluar jeans ketat dan sepasang kasuk bertumit tinggi untuk pelancaran posternya itu di tengah London.

Beliau bersetuju untuk berbogel dan beraksi di dalam poster tersebut yang menyaksikan tubuh dilukis kulit ular yang bertujuan untuk meningkatkan kesedaran orang ramai mengenai hak-hak haiwan.


 

Sesi fotografi tersebut telah pun dilakukan oleh seorang jurugambar selebriti terkenal, Travor Leighton. Trevor berjaya menampakkan Helen dalam keadaan yang begitu menggoda dengan headline Exotic Skins Belong in the Jungle dan tagline Leave Wildlife Out Of Your Wardrobe.


About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments