Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » Kereta ‘Kapal Selam’ James Bond Dilelong~!
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

Kereta
LONDON – Kereta yang diubah suai menjadi ‘kapal selam’ dalam filem penyiasatan terkenal, James Bond – “The Spy Who Loved Me” berjaya dilelong pada harga 550,000 pound (AS$865,000).
Kereta keluaran Lotus Esprit yang direka khas untuk sesi pengambaran di dasar laut pada 1977 yang menampilkan Roger Moore sebagai James Bond 007 dilelong semalam di syarikat pelelong, RM Auctions. Harga jualan itu bagaimanapun lebih rendah daripada harga sasaran syarikat pelolong berkenaan yang menjangkakan antara 650,000 hingga 950,000 pound.
Ia kemungkinan kereta itu tidak boleh dipandu di jalan raya selepas dikatakan ia mampu digunakan sepenuhnya sebagai kapal selam.
Dalam filem berkenaan, Moore dan teman wanita Bond, Barbara Bach terselamat daripada serangan helikopter dengan memandu kereta Esprit berkenaan yang mampu tenggelam dan menjadi kapal selam di laut. – AP

About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments