Tentera Laut Jerman mengendalikan kapal dengan reka bentuk yang menarik, kejuruteraan untuk mencegah minyak tumpah ke laut. The Bottsand kapal pemulihan minyak , juga dikenali sebagai perpecahan kapal pemulihan minyak, boleh berpecah untuk mengaut air minyak yang tercemar ke dalam 790 padu tangki pemulihan .
Kapal kapal berkembar mempunyai tunduk unik yang boleh dibuka 65 darjah. Ini mewujudkan suatu kawasan yang lebih daripada 40 meter persegi untuk mengumpul air laut minyak tercemar. Air dipam ke dalam tangki kapal, di mana ia boleh dibersihkan dan minyak dipisahkan. Kapal ini boleh membersihkan sehingga 140 meter persegi permukaan laut tercemar dengan mm licin minyak 2 dalam satu jam.
Kapal kapal berkembar mempunyai tunduk unik yang boleh dibuka 65 darjah. Ini mewujudkan suatu kawasan yang lebih daripada 40 meter persegi untuk mengumpul air laut minyak tercemar. Air dipam ke dalam tangki kapal, di mana ia boleh dibersihkan dan minyak dipisahkan. Kapal ini boleh membersihkan sehingga 140 meter persegi permukaan laut tercemar dengan mm licin minyak 2 dalam satu jam.
Kedua-dua kapal dalam kelas yang memasuki perkhidmatan pada tahun 1984 dan 1987, dan digunakan untuk mengawal tumpahan minyak dari kapal-kapal Jerman di laut. Walaupun dimiliki oleh Tentera Laut Jerman, kapal-kapal ini dikendalikan oleh orang awam dan kakitangan bukan tentera laut.
No comments
Post a Comment