Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » [Wow] Video dan Gambar monyet menjadi pelayan di sebuah restoran jepun!
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

Restoran Kayabuki, di bagian Miyukihoncho dari Utsunomiya, Utara Tokyo. Tempat ini tradisional 'sake house', yang membuat id begitu istimewa dan unik ialah - 2 ekor monyet bernama Yat-chan dan Fuku-chan bekerja sebagai pelayan .
Yat-chan adalah lebih tua dari yang kedua, tapi ia bergerak cepat antara meja kemeja ketika ia mengambil minuman pesanan pelanggan. 

Jom kita tengok video 2 Ekor monyet ini melakukan kerja mereka!>>


Fuku-chan memberikan tuala panas dan membantu pelanggan membersihkan tangan mereka sebelum mereka memesan minuman mereka, adalah adat di Jepun. 
Percaya atau tidak, pasangan monyet ini sebenarnya disahkan oleh pihak berkuasa tempatan untuk bekerja di sebuah restoran. Pelayan seperti manusia juga, dan pelayan menyukai mereka juga. "salah seorang pelanggan, Takayoshi Soeno berkata", "Monyet sebenarnya pelayan yang lebih baik daripada manusia yang pemalas."



About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments