Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » Plug and Play Karaoke Device! Boleh berkaraoke sepuas hati!
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

Woww!! External Hard Drive Portable Karaoke?! Dengan harga cuma RM350 termasuk kos penghantaran? dan percuma Hard drive pouch?! Biar betul nih?!



Sekarang dunia sudah serba moden.. External Hard Drive Portable Karaoke 500GB mudah dibawa ke mana-mana..Pendek kata 'PLUG AND PLAY'.. Boleh digunakan untuk berkaraoke di rumah mahupun menjalankan bisnes penyewaan karaoke di majlis-majlis!

Baca lebih lanjut >>

External Hard Drive Portable Karaoke ini mengandungi lebih 10,000 lagu karaoke dengan bunyi yang cukup berkualiti dan bernyanyi sepuas hati. Software percuma yang diberikan pula sangatlah mudah untuk digunakan.. DUAL MONITOR, L-R VOICE, dan boleh juga tukar Musik Key.. WOwwww....

Korang berminat tak? Sesiapa yang suka berkaraoke tuhh.. mesti korang minat.. so, kalau dah ada device nih.. xpaya lah kita nak ke KBOX lagi.. nyanyi je kat rumah.. kan senang..

Sebarang pertanyaan atau tempahan boleh lah hantar email ke Jepisbekri@yahoo.com 

About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments