Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » [Wow] Top 3 foto Nakal Artis Indonesia!
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

Wow! Admin akan memberitahu anda semua top 3 foto nakal Artis Indonesia! Sabar yukkkk.. Mereka seperti sudah biasa mengenakan pakaian seksi.. so, jom kita tengok siapa yang tersenarai dalam 3 foto nakal Artis Indonesia!

1. Mayangsari

Ada beberapa foto Mayang mengenakan kimono terbuka yang memperlihatkan tubuhnya yang berbalut celana dalam dan bra..Tapi hanya ini yang admin mampu tunjukkan..Foto tersebut cukup jelas memperlihatkan bentuk tubuh perempuan kelahiran Purwokerto tersebut.

2. Julia Perez
Julia Perez sememangnya berani untuk mengambil foto yang seksi dan seksa teramat! lihat sajalah foto diatas nih.. Terseksa mata admin melihat.. hehehee.. Ooopsss.. Sungguh berani!
3. Dewi Persik
Dewi Persik nampak seperti bogel?! Biar betul bro! Dia cuma menutup buah dadanya dengan rambutnya yang panjang dan lebat! Dewi Persik secara professional mengaku gambar itu merupakan miliknya yang diambil dibilik Make-up!

About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments