Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » 5 artis K-Pop muda yang TERKAYA!
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

5 Senarai artis K-POP muda yang TERKAYA! Weleleeeewwww... Muda-muda sudah bergelar jutawan.. Hebat!!

1>> G-Dragon (Ji-Yong selaku ketua kumpulan Big-Bang)
Di dalam usia muda lagi,dia dah diiktiraf artis paling kaya. Dia byk trlibat dlm membuat lagu,nyanyi,model & produser. Ji yong artis bermula umur 8tahun. Dia merupakan artis di bwh syarikat YG Entertainment iaitu merupakan anggota kmpulan Big Bang. Lahir tahun 1988 .

2>> Lee Seung Gi (Penyanyi dan juga pelakon)
Pendapatan Lee Seung Gi dianggarkan sebanyak RM 3.1 Juta walaupun baru berumur 25 tahun. Korang kenal?? Lee Seung Gi merupakan pelakon utama dalam drama My Girlfriend is Gumiho.

3>> IU (Penyanyi)
Di dalam usia 19tahun dia sudah digelar artis K-Pop muda terkaya... Woooww!! hebatnya!! Dia memulakan karier pada tahun 2009 & pernah berlakon dalam cerita Dream High bersama-sama dengan Suzy (Miss A), Woo Young & Taeyeon (2PM)

4>> Jang Geun Suk (Pelakon)
Jang Geun Suk digelar sebagai Asia Prince dan Baru selesai dengan drama terbaru Love Rain. Dia memiliki rumah paling mewah di Korea dan merupakan lelaki idaman wanita Korea. Baru berusia 24 tahun dan telah melancarkan album di China dan Jepun juga cukup dikenali melalui drama You're Beautiful.

5>> Kim Hyun Joong

Kim Hyun Joong merupakan ahli kumpulan SS501 yang baru berusia 25Tahun. Beliau mempunyai kekayaan dan mula dikenali melalui drama Boys Over Flower.

About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments