Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » Leeteuk gila kerja
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

Ketua kumpulan Super Junior dapat dilihat di mana-mana program dan ketika mana peminat bimbang mengenai kesihatan dan tahap stres dirinya, Leetuk mempunyai sebab tersendiri kenapa dia lebih suka bekerja.
Pada Hari saya tidak bekerja, saya tidak tahu mahu lakukan apa dan hanya tidur di katil. Kadang-kadang saya boleh menangis.

Tahap keseriusan perangai Leetuk yang kuat bekerja semakin membimbangkan apabila dia mengatakan " Semasa saya bercuti ke luar negara, saya akan mula memikirkan banyak perkara seperti adakah sesuatu yang terjadi di Korea berjalan lancar tanpa saya. Dan akhirnya, saya pulang semula ke Korea keesokkannya.
Leetuk juga bimbangkan jika popularitinya akan menjunam apabila memasuki tentera.

About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments