Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » JIJIK! Atlet Wanita Jumpa Bangkai Katak Dalam Salad Nando’s
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post


SEORANG atlet wanita terkejut apabila menemui bangkai seekor katak yang hampir reput dalam salad Nando’s selepas dia telah memakan hampir sebahagian daripadanya.

Louise Rudd, dari Manchester telah memesan Chicken Quinoa Salad  di restoran Nando’s di Timur Didsbury bersama anak dan suami apabila dia menjumpai katak itu di dalam makanannya.

Menurut Manchester Evening News, atlet itu berkata, ”Sangat menjijikkan. Apabila terlihat katak itu, saya sudah hampir menghabiskan salad yang diberikan. Ianya dahsyat, katak itu masih lengkap biarpun hampir reput. Saya berlari ke bilik air kerana mula berasa mual. “

Sehubungan itu Louise memohon objek dalam saladnya itu dibawa ke makmal untuk pemeriksaan yang seterusnya mengesahkan, ianya adalah sejenis katak Eropah. 

About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments