Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » WOW - Kafe Di Jepun Ini Hanya Bagi Kerja Untuk Perempuan Gemuk
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post


SEBUAH kafe di Akihabara, Tokyo, Jepun hanya mengupah perempuan bersaiz besar sebagai pekerja mereka bagi mempromosikan kempen bostive (body positive).
Menurut pemilik kafe Shangrila, dia mengambil pendekatan sedemikian bagi mengubah cara pemikiran anak gadis di negara matahari terbit itu agar menerima apa pun bentuk badan mereka secara positif dan tidak obses dalam mendapatkan bentuk badan kurus dan langsing seperti mana digambarkan sebagai bentuk badan ideal.
Apa yang menarik, walaupun menyediakan pelayan plus size namun kafe ini langsung tidak menawarkan sebarang menu snack food yang tidak berkhasiat.
Hidangan yang terdapat dalam menu disediakan oleh chef yang diterbangkan khas dari Itali dan menggunakan bahan-bahan yang segar dan berkhasiat.

About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments