Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » Tongkat Selfie Selamatkan Nyawa Gadis Daripada Lemas
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post


SUDAH sedia maklum penggunaan tongkat selfie di tempat-tempat tumpuan awam seperti Disneyland, festival keramaian, kelab malam serta di beberapa buah acara telah diharamkan pihak berkuasa.
Walaubagaimanapun, tongkat selfie yang dilihat kurang berguna kepada segelintir masyarakat ini telah menyelamatkan nyawa seorang gadis daripada lemas.
Erynn Johns, 16 tahun; dan bapanya, Derrick sedang bergembira serta ingin menerokai pantai Nantucket, Massachusetts di Amerika Syarikat sebelum kedua-dua mereka terperangkap dalam pusaran laut yang deras.
Erynn dilihat memegang tongkat selfienya itu sejak awal dikatakan tidak melepaskan langsung tongkat tersebut walaupun dia sendiri berada dalam keadaan yang cukup tegang.
Dalam situasi panik itu, seorang lelaki misteri tiba-tiba muncul sempat menarik tongkat selfie dipegang Erynn dan menarik gadis itu ke pesisiran pantai sebelum kembali ke dalam laut untuk menyelamatkan bapa Erynn.
Bapanya dilihat pengsan selepas berjaya dikeluarkan daripada pusaran ganas tersebut dan situasi cemas itu telah dirakam oleh kamera yang dipegang erat oleh Eryyn. 

About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments