Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » TERBAIK ! Jungle Theme, Konsep Gambar Anak Safee Sali
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

WAH! Uniknya tema yang digunakan untuk mengabadikan kenangan foto pertama anak pemain pasukan Johor Darul Takzim Safee Sali, Shanika Salsabilla yang dilahirkan di Hospital Colombia Asia, Johor Bahru pada tanggal 15 Jun lalu.
Ini merupakan cahaya mata pertama Safee daripada perkahwinan keduanya dengan wanita berketurunan Indonesia, Sasha.
Jungle Theme diilhamkan oleh Camora Arts Photography bagi menzahirkan keterujaan pasangan bahagia itu di atas kelahiran bayi perempuan mereka.
Pelbagai props telah digunakan antaranya sarang bunga yang ditempah khas dari Ismail Ishak, set patung dari NanaAlyaDanis dan kostum singa dari Knitwie dan Peacock.
Malah pihak Camora Arts turut menyiapkan set buaian bayi yang ditempah khas dari Custom Frame Malaysia bagi menjayakan tema fotografi kali ini.
Jom kita tengok hasil menarik yang dihasilkan oleh Camora Arts Photography dalam membidik foto keluarga bahagia Safee Sali! –













About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments