Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » PANAS - Wak Doyok Tayang Puting, Gadis Naik Stim !
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post


BAGAI tidak serik, Wak Doyok sekali lagi mencetuskan kontroversi apabila sengaja memuat naik gambar separuh bogelnya di laman Instagram.
Tindakan ikon fesyen itu berkongsi gambar tidak berpakaian yang menampakkan putingnya menarik perhatian ramai peminat yang kelihatan teruja dan tidak kurang juga yang mengkritik.
Bagaimanapun, komen ‘berani mati’ seorang peminat dikenali sebagai Syasya Mahmud yang memberi komen berahi mengejutkan sesiapa sahaja yang membacanya.
“Mestilah suka dan gatal @Wakdoyok. Tak tahan tengok!” tulis Syasya.
Tambah sensasi, Wak Doyok dilihat ‘melayan’ dan saling berbalas komen bersama gadis berkenaan.

Tak pasal-pasal tindakan Wak Doyok bersama gadis itu dikecam ramai kerana dianggap tidak bersesuaian dengan budaya Timur.
Sebagai public figure, Wak Doyok sepatutnya lebih peka dengan penerimaan peminat di luar sana apatah lagi dia pernah terpalit dengan isu komen ‘merecik’ yang dibuatnya terhadap Kilafairy. Erm, takkan nak ‘pisang berbuah dua kali’ kot?- MYNEWSHUB.CC

About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments