Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » Kereta sport McLaren £245,000 hangus ketika dipandu uji
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post


CHESHIRE, Britain –Sebuah kereta sport McLaren model baharu 650S bernilai £245,000 (RM1.3 juta) hangus apabila terbakar ketika dipandu uji di sini baru-baru ini.
Kereta yang dipandu oleh seorang broker saham itu mengalami kemalangan sewaktu dipandu dengan laju di kawasan A50 Warrington Road berhampiran High Legh Garden Centre di sini pada Ogos lalu.

Bagaimanapun, pemandu kereta berkenaan tidak mengalami kecederaan kerana diselamatkan oleh jurujual, Lee Christian yang bertindak pantas mengeluarkan hartawan tersebut.
Tindakan Christian itu menyebabkan pihak polis menganugerahkannya pingat keberanian atas jasa menyelamatkan nyawa pemandu tersebut,” kata Ketua Konstabel Cheshire, Simon Byrne.
Sementara itu, Christian memberitahu, apabila kereta tersebut melanggar pokok, dia masih sedar dan melihat keadaan broker saham itu agak teruk kerana tersepit.
“Selepas bersusah-payah mengeluarkannya, saya menariknya pula sejauh 30 meter dari kereta itu sebelum ia meletup dan terbakar,” terang Christian. – AGENSI



About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments