Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » Fazura Dikutuk Peminat Kerana Suara Tak Sedap,
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post


Ramai peminatnya tahu, aktres cantik yang juga seorang ahli perniagaan ini turut terjun dalam arena nyanyian apabila muncul dengan single pertamanya, Sayangi Dirimu.
Namun, ada segelintir pihak mengkritik mutu vokal yang dimiliki empunya nama Nur Fazura Sharifuddin, 32.
Melalui laman Youtube, ada pengguna yang menasihati Fazura untuk terus kekal dalam bidang lakonan kerana bakatnya lebih menyerlah berbanding nyanyian.

Namun, bagi Fazura sendiri, dia enggan mempedulikan kritikan-kritikan tersebut dan akan terus melakukan sesuatu yang menggembirakan hatinya.
Memetik kenyataannya dalam portal MStar, “Terpulang, jika itu pendapat mereka dan orang boleh kata apa sahaja. Saya tidak mahu lagi peduli tentang apa orang kata kerana paling penting saya gembira dengan apa yang saya lakukan dan hanya mahu memandang positif seperti mana mesej dalam Sayangi Dirimu.
“Sejak kecil lagi saya memasang impian untuk bergelar penyanyi tetapi rezeki terlebih dahulu dalam bidang lakonan.
“Bagaimanapun syukur akhirnya impian itu menjadi kenyataan biarpun mengambil masa untuk muncul dengan single pertama tetapi saya anggap ia ketentuan daripada-Nya.”
Tak mengapalah, mungkin Fazura ingin mencuba sesuatu luar dari normalitinya dan mencabar bakat yang dimiliki. Tak salah rasanya peminat tempatan memberi peluang kepadanya kan?

About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments