Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » HURMM... Siapa Agaknya Jejaka Sado Yang Disandar Izreen Azminda Tu?
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post


Sebelum ini, pelakon Izreen Azminda pernah mengeluarkan kenyataan bahawa dia rimas dengan komen berbaur spekulasi yang mengatakan dia sedang bercinta dengan seseorang.
Sejujurnya, kami rasa Izreen tidak perlu menyalahkan masyarakat 100 peratus kerana sudah menjadi lumrah untuk kita membuat telahan berdasarkan apa yang dilihat terutamanya di laman sosial
Pernah dikaitkan dengan pelakon Amar Baharim dan Nazrief Nazri kerana gambar mesra mereka di Instagram, kini pengikutnya tertanya-tanya pula bahu jejaka sado manakah yang disandar pelakon itu menerusi gambar terbarunya.
Ia turut disertakan dengan caption:
“Awak..yer awak..awak la..ha ah awak..sapa lagi ..ish awak ni..awak la.. yg kat sebelah saya ni la..awak jer pun yg ada..confirm awak..tq..tq apa??? Awak jer yg taw.. #awaktauawaksiapa”

About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments