Beliau,Teh Suan Sim Shirley, nyata amat terkejut kerana air tersebut telah diminum oleh anaknya. Beliau menyedari perkara ini apabila anaknya tidak dapat menghabiskan air tersebut kerana tersekat dan meminta tolongnya
Pada mulanya Teh mencuba minum air yang masih tinggal lagi 3/4 kotak tersebut dan berasa pelik dengan air tersebut. Beliau membuat keputusan untuk menebuk kotak tersebut dan terkejut besar apabila menjumpai objek itu.
beliau meminta pendapat orang ramai apa yang harus dilakukannya dan amat bimbang akan kesihatan anaknya kerana telah meminum air yang telah dicemari tersebut.
Bagaimanapun perkara ini telah pun mendapat maklum balas dari pihak Nestle dari bahagian Consumer Services. Beliau telah meminta maaf bagi pihak Nestle dan meminta nombor konteks Puan Shirley supaya mereka dapat menghubunginya secepat mungkin.
Perkembangan hari ini Puan Shirley dikatakan akan membawa perkara ke Persatuan Pengguna Pulau Pinang (CAP) untuk tindakan lanjut
No comments
Post a Comment