Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » Isteri Geram Tinggal Suami Curang & Pasangan Bogel Di Parkir
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post


Ini makan dia!
Gara-gara terlalu kecewa dan marah terhadap kecurangan suami, seorang isteri bertindak meninggalkan suami dan perempuan simpanannya dalam keadaan bogel di sebuah kawasan tempat letak kereta terbuka.
Kejadian yang berlaku di China ini bermula apabila si isteri, Ting Su, 29, mencurigai tingkah laku suaminya lalu bertindak mengesan lelaki tersebut menggunakan aplikasi ‘mobile phone tracker’.

Pencariannya membawa Ting Su ke kawasan parkir kereta sebuah pusat beli belah, di mana dia kemudiannya tidak dapat menahan amarah bila mendapati suaminya, Cheng, 30, berada dalam keadaan bogel sepenuhnya bersama-sama perempuan lain di dalam kereta.
Lebih menyedihkan, perempuan simpanan yang ditemui bersama suaminya adalah saudara kembarnya sendiri!

Kerana terlalu terkejut dengan kehadiran Ting Su, suami dan kakak kembarnya keluar dari kereta tersebut dalam keadaan bogel.
Ting Su kemudiannya bertindak pantas melarikan kereta tersebut sekaligus membiarkan suami dan kembarnya yang masih berbogel terkontang-kanting di ruang parking.
Akibatnya, pasangan curang tersebut mendapat malu besar gara-gara ramai memandang seterusnya merakam insiden tersebut. 

About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments