Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » PELIK - Wanita Ketagih Makan Span
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post


Surrey: Rosie Skinner membeli sekurang-kurangnya dua span besar seminggu.
Span itu bukan untuk mencuci kereta atau membersihkan bilik mandi, tetapi untuk dimakan oleh gadis berusia 19 tahun itu.

Rosie ketagih memakan span sejak berusia lima tahun lagi.
Pelajar dari Epson itu akan memotong span berkenaan menjadi kepingan kecil dan menghisapnya sepanjang hari, sama seperti kebanyakan remaja memakan coklat atau kerepek.

"Saya sangat sukakan bau span basah. Saya suka rasa kelembapannya. Saya juga sukakan teksturnya. Ia seperti memakan kek.

"Satu hari nanti saya mungkin akan cuba meletakkan aising. Jika rasa tertekan, saya suka memakan span sambil bersantai," katanya.

About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments