Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » Pelakon Baru, Aidit Bukan Klon Aaron Aziz
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post


Dia mungkin belum pernah memenangi sebarang anugerah lakonan atau nyanyian namun di laman sosial Instagram, pemuda dilahirkan dengan nama Ahmad Aidit Noh, 21, ini sudah mempunyai pengikut yang ramai.
Tidak menghairankan kerana sekali pandang, Aidit nama yang sering dipanggil oleh teman-teman punya aura persis Bintang Paling Popular, Aaron Aziz. 
Menjadikan dia lebih dikenali, tentunya selepas menyertai pencarian duta sempena kempen pakaian lelaki HIMbyHatta sekali gus dinobatkan sebagai juara, baru-baru ini. 

Bergelar pelajar jurusan Kejuruteraan Pesawat di Universiti Kuala Lumpur Malaysian Institute of Aviation Technology (UniKL MIAT), Aidit berkongsi impak perubahan berlaku dalam hidupnya sejak memenangi pertandingan itu.

“Dulu ke mana-mana pun tiada yang ambil kisah. Buatlah apapun nak buat. Kalau adapun setakat pandang saja tetapi sekarang situasi agak berbeza kerana ada yang datang menegur dalam khalayak ramai kemudian melanjutkan komen mereka di Instagram buat saya jadi segan.

About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments