Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » Jurujual Seksa Jiran Dengan Lagu Titanic
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post


London: Pihak berkuasa tempatan di Strood, Kent, merampas sistem audio bernilai £3,000 (RM16,500) miliki seorang lelaki selepas jirannya mengadu tidak tahan dengan muzik dimainkannya.
Gareth Davies, 47, yang juga bekas jurujual bagaimanapun mendakwa menjadi mangsa pihak yang mempunyai rasa dengki dengan dirinya.
Sumber polis berkata, jiran Davies dilaporkan berang kerana lelaki berkenaan gemar memainkan lagu My Heart Will Go On dendangan Celine Dion dari filem Titanic.

“Lagu lain sering dimainkannya termasuk Boom Shack-A-Lak oleh Apache Indian dan lagu tema filem animasi Toy Story, You’ve Got A Friend In Me.
“Jiran mendakwa Davies memasang lagu berkenaan dengan terlalu kuat,” katanya dalam satu kenyataan.

Sementara itu, Davies berkata, dia tidak percaya apa yang berlaku terhadapnya. “Saya rasa seperti seolah-olah ada orang yang sengaja mencari salah saya,” katanya selepas pegawai terbabit berjaya mendapatkan waran untuk merampas iPod, televisyen 3D dan PlayStation3 miliknya.

Dia bagaimanapun dibenarkan menyimpan iPhone dan MacBook yang juga nyaris dirampas kerana mampu memainkan muzik.
Di samping itu, Davies boleh memohon mendapatkan semula peralatannya selepas 28 hari. - Agensi

About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments